محمد عادل







عزيزى الزائر يرجى التشرف بالدخول للمنتدى .. واذا لم تكن عضو فيرجى التسجيل


مع تحيات ادارة المنتدى 

محمد عادل

شباب ... بنات ... وبس
 
الرئيسيةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول

                

مرحبا بك فى منتدى الشباب والبنات ....  نرجو ان تقضى وقتا ممتعا معنا .... اى استفسارات او عندما تواجه اى مشاكل يرجى التبليغ على mizoooo77@yahoo.com  وسوف يتم الرد عليك مع تحيات اسرة ادارة المنتدى 


شاطر | 
 

 خاين .... اوعى تدمع عليه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
M_adel
BIG BOSS
BIG BOSS
avatar

ذكر عدد الرسائل : 491
العمر : 28
رايق
السٌّمعَة : 54
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مُساهمةموضوع: خاين .... اوعى تدمع عليه   الثلاثاء سبتمبر 15, 2009 5:33 pm










انا انهارده جاى عشان اتكلم براحتى
كنت عاوز اسئل شوية اسئلة يا ريت تبقوا تردو عليها مش مهم معايا هنا او ف حياتكو بس كنت عاوزكو تجاوبوا عليها من جواكوا ومش عاوز اعرف الاجابة


لو حد حبك وادالك كل حاجة وعاوز يديك اكتر .... تسيبوا عشان شوية حاجات تافه ؟
لو واحد وعدك انو مش هسيبك مهما حصل وانتا تسيبوا تبقى انتا ايه ؟
لو حد قالك بحبك وكان مستعد يعمل اى حاجة تأكدلك الكلام ده وانتا قولتلو مش عاوز منك حاجة وبالسلامة تبقى انتا ايه؟



التلات اسئلة دى جات ف بالى وانا بفكر الفجر ف الناس اللى مش ليهم عزيز ولا غالى
وكانوا يوعدوا انهم مش هيسبوك .... وكانوا بيعيطوا لو فكروا انهم يسبوك ... كانوا بيقولو انهم بيحبوك
كانوا بيقولو ان انتا اغلى واحد ليهم .............................................


وبعدين مرة واحدة اختفوا من قدامك ف دقيقة موبيل او اوف لاين متسبلك على ايميلك بمنتهى السهولة بطرقة تكنولوجية

هتقول ايه على الناس دى ؟؟؟؟؟؟

هتقول خاينين ؟

هتقول عاوزين يتسلوا ؟

هتقول بيضعوا وقت ؟

كل دى اجوبة صح

واكيد مهما كانت الظروف عمرك تسيب واحد حبك وفضلك عن عشرات الناس اللى يعرفهم وانتا عمرك ما فضلتوا على واحد حتى



فيه ناس خاينة كتير
فيه ناس مش تحب اللى جانبها تفرح
فيه ناس واخدين حكاية جرح الناس هواية
وناس وخداها احتراف



وناس بريئة ... طيبة ... على نيتها ... بيضحك عليها وبس ... او زى مانتوا بتقولوا ناس هبلة او ناس اغبية
طبعا هيبقى عندكو حق .
عما تحب حد اوى .. ويسبك اكيد بيقى صعب عليك انك تنساه
وتبقى مش مصدق اللى حصل
وعاوز ترجعلو تانى وتعيط قدامو عشان يرجعلك
بس لو انتا فضلت مع اللى بتحبو ده زمن وعمرك ما حسيت انك مبسوط وطول عمرك متعذب وتفضل تسمع ف كلام كدب
عمره ما كان صح وعود كدابة
يبقى اكيد ردك


~~~~~~~~~~~ ربنا اكيد هيرزقنى باحسن منها ~~~~~~~~~~~

وزى ما فيه ناس كده ظالمة
فيه ناس طيبة مش تعرف الا انها تنضحك عليها
ربنا خلقها عشان ينضحك عليها وبس
عاوز اقول ليهم "

اصحوا بقى كفايكو نوم
الدنيا مش زى اللى شايفنها وردى
لا الجياة عمرها ما تبقى بنابى
ولا الناس هيبقوا ملايكة
انتو مش بتحلموا
ولا ده كابوس تصحى من النوم وتغسل وشك تنسى
لا
دى الحقيقة
فيه ناس كده
اه فيه ناس كده
عادى
عادى انك تجرح ناس
اه عادى
ومالو
طب وربنا
وانا عملت ايه كنت بتسلى
اه بتسلى

ربنا مع كل الناس اللى انا بقول عليهم طيبين












_________________
[center][color=blue][size=24]BIG BOSS
MOHAMMED ADEL
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://m-adel.ace.st
سندريلا
نائب المدير
نائب المدير
avatar

انثى عدد الرسائل : 196
العمر : 29
السٌّمعَة : 29
تاريخ التسجيل : 25/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: خاين .... اوعى تدمع عليه   الأحد سبتمبر 20, 2009 6:37 am

شوف يا boss انا ليا رأى تانى خالص غيرك اولا الحب شئ جميل ومن غيره الحياة ما ينفعش تتعاش
ومش معنى ان حد ممكن ينجرح تبقى نهاية الدنيا وعلى فكرة اللى قاله انا بحبك كان من الاول بيخدعه وما كنش حبه اصلا من الاول ودا بقى مايستهلش اصلا التفكير فيه مش البكى عشان الرجوع ليه والناس اللى انجرحت دى لا هى غبية ولا هى ساذجة دى ناس رقيقة وعندها مشاعر جميلة بس هما اللى من الاول ماعرفوش يختاروا صح ممكن تقول طيبة وحسن نية وعلى رأى المثل حرص ولا تخونش ومش كل الناس طيبة ولا كلهم اشرار وبعدين وماتزعلش من الناس اللى بتجرح دول يستحقوا الشفقة لانهم مقدروش حب حقيقى ضاع من ايديهم صعب اوى يعوضوه وبعدين القلب اللى بيجرح اكيد فى حد جرحه قبل كده وصدقنى اللى اكيد له قلب ابيض وطيب ونقى زيك كده مش هيكون صعب عليه يلاقى قلب زيه يحبه ويخاف عليه واكتر كمان ما انت بتحبه I love you
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الرومنسية
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى عدد الرسائل : 345
العمر : 30
السٌّمعَة : 18
تاريخ التسجيل : 21/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: خاين .... اوعى تدمع عليه   السبت سبتمبر 26, 2009 2:07 am

بص يا بص الحب جميل اوووى انا حصلى نفس اللى حصلك بس لا خنت ولا اتخنت ولا اعرف اساسا احنا سبن بعض لية كل اللى اعرفو انى عشت اجمل ايام عمرى واعطانى كل شيء حلو ولا اخد منى شيء عمرو ماجرح ولا خان ولاكن سبني منغير سبب ولا زمب خلاص هو حر وهى حرة حنا ممكن نختر حبيبنا ولا كن ما نرغمهم على ختيارنا ولا لبقاء معن لية بنسمى نسحبهم دة خينةيمكن العيب فينا يمكن حنا اللى ارغمنهم على لنسحاب يمكن حجات كتير يمكن لو كنا كويسين كنا ارغمناهم على البقاء يمكن ويمكن بس المهم ننا مش نبوص خلفنا لاكن نكون الى الامام ديما مش ليهم لينا متخليش اللى يضيع شوية من عمرك يضيع الباقي متسبش حد يضحك عليك ولا تسيب نفسك للريح ولا تبقي جريح الحب حلو ومر عيش ديما فى الحلو منو وبس ولا تفتكر المر حب وما تكرة عيش وتعايش اخرج من الازمة ولا كن اوعا تخرج على حساب ناس ملهاش زمب اوعا تمسك ايد حد يخرجك تغرقو اوعا متدفعش حد تمن خلط الغير والا اية الفرق بين الظالم والمظلوم اخر الحب ليس اخر الحياة فى مثل بيقول من حبنا حبناة وسار متعنا متاعة ومن كرهنا كرهناة يحرم علينا اجتماعة نصيحة ليا وليك اوعا تنتظر الرجوع لانو هيبقي بايخ اووووى ورخم زى لعبت اليويو اظن احنا مش كدة مش كدة ولا ايـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
جيفارا
عضو نشط
عضو نشط
avatar

ذكر عدد الرسائل : 58
السٌّمعَة : 11
تاريخ التسجيل : 29/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: خاين .... اوعى تدمع عليه   السبت سبتمبر 26, 2009 8:48 am

بجد يا بوص انا كام مرة قولتلك بلاش
بلاش تحب عشان خاطرى
عارفك
اول ما بتحب بتنسى انها ممكن تسيبك وتحب بضمير
بلاش يا محمد تحب الا اما تتاكد انك مش هتجرحها
او هيه تجرحك
بس انا كنت عاوز اقول حاجة
انا عمرى ما اصدق ان محمد عادل ينجرح او بت تخونو
بجد مستحيل اصدقها عارف ليه عشان انا عارفك
واكيد وممكن احلف كمان انك انتا اللى سبتها وانك انتا اللى خونتها
عارف لو هيه قالت انك خونتها هصدقها بدون نقاش
انما انتا عاوزة تفكير اوووووووووووووووووووووووى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
خاين .... اوعى تدمع عليه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
محمد عادل :: كلام فى الصميم :: افتح قلبك-
انتقل الى: