محمد عادل







عزيزى الزائر يرجى التشرف بالدخول للمنتدى .. واذا لم تكن عضو فيرجى التسجيل


مع تحيات ادارة المنتدى 

محمد عادل

شباب ... بنات ... وبس
 
الرئيسيةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول

                

مرحبا بك فى منتدى الشباب والبنات ....  نرجو ان تقضى وقتا ممتعا معنا .... اى استفسارات او عندما تواجه اى مشاكل يرجى التبليغ على mizoooo77@yahoo.com  وسوف يتم الرد عليك مع تحيات اسرة ادارة المنتدى 


شاطر | 
 

 على رأى المثل ..؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
همس
مراقب عام
مراقب عام
avatar

انثى عدد الرسائل : 212
العمر : 25
تمام
السٌّمعَة : 21
تاريخ التسجيل : 20/11/2008

مُساهمةموضوع: على رأى المثل ..؟؟   الخميس نوفمبر 12, 2009 5:07 pm


انهارده جايبة ليكم لعبة حلوة اووووووووووى

كل واحد فيكم هيختار رقم من 1 لغااااااااااااااااااية 20

والحاجة ستوتةا هقول له المثل بتاعه او اللى طلع حظه فيه



وانا هبدأ


11





يا ترى هيكون ايه ............ يارب استر


يااااااااااااااارب اللعبة تعجبكم

_________________
سبحان الله وبحمده ..
سبحان الله العظيم ..
رضيت بالله رباً ..
ورضيت بالاسلام دينا..
ومحمد صلى الله عليه وسلم نبى ورسول


عدل سابقا من قبل Hams92 في الخميس نوفمبر 12, 2009 5:16 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
همس
مراقب عام
مراقب عام
avatar

انثى عدد الرسائل : 212
العمر : 25
تمام
السٌّمعَة : 21
تاريخ التسجيل : 20/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأى المثل ..؟؟   الخميس نوفمبر 12, 2009 5:09 pm

اللى ادى له خالقه ما حدش يخانقه

ده اللى طلع ليا


يلا جربوا حظكم انتوا كمان ...
لانى للاسف مش لاقية اى تفاعل على المنتدى نهاااااااااااااائى

_________________
سبحان الله وبحمده ..
سبحان الله العظيم ..
رضيت بالله رباً ..
ورضيت بالاسلام دينا..
ومحمد صلى الله عليه وسلم نبى ورسول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
همس
مراقب عام
مراقب عام
avatar

انثى عدد الرسائل : 212
العمر : 25
تمام
السٌّمعَة : 21
تاريخ التسجيل : 20/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأى المثل ..؟؟   الخميس نوفمبر 12, 2009 5:11 pm

اللى ادى له خالقه ما حدش يخانقه


ده اللى طلع ليا

يلا مين هيلعب تانى


عاوزة تفاعل لانى مش شايفة تفاعل فى المنتدى نهائى

_________________
سبحان الله وبحمده ..
سبحان الله العظيم ..
رضيت بالله رباً ..
ورضيت بالاسلام دينا..
ومحمد صلى الله عليه وسلم نبى ورسول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
همس
مراقب عام
مراقب عام
avatar

انثى عدد الرسائل : 212
العمر : 25
تمام
السٌّمعَة : 21
تاريخ التسجيل : 20/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأى المثل ..؟؟   الخميس نوفمبر 12, 2009 5:19 pm

الحاجة ستوتة جت ليكم
يلا قولوا ليها الرقم
عشان تقول ليكم المثل

_________________
سبحان الله وبحمده ..
سبحان الله العظيم ..
رضيت بالله رباً ..
ورضيت بالاسلام دينا..
ومحمد صلى الله عليه وسلم نبى ورسول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
M_adel
BIG BOSS
BIG BOSS
avatar

ذكر عدد الرسائل : 491
العمر : 28
رايق
السٌّمعَة : 54
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأى المثل ..؟؟   الجمعة نوفمبر 13, 2009 3:31 pm

انا اختار
رقم
17

_________________
[center][color=blue][size=24]BIG BOSS
MOHAMMED ADEL
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://m-adel.ace.st
 
على رأى المثل ..؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
محمد عادل :: كلام فى الصميم :: زغزعينى يا فانلة-
انتقل الى: